0
0

Müügitingimused

1. Käesolevad müügitingimused kehtivad www.inserv.ee (edaspidi internetipoes), mida haldab SIA "MIG Baltic", reg. No. 40103258378;
1.1 Müügitingimused reguleerivad SIA "MIG Baltic" (edaspidi müüja) ja internetipoes ostu sooritava isiku (edaspidi klient) vahelisi tekkivaid õigussuhteid;

1.2 Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Läti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest;

1.3 Internetipoes www.inserv.ee ostu vormistamisega kinnitab klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima;

1.4 SIA "MIG Baltic" on õigus www.inserv.ee arengust tulenevalt ning efektiivsema ja turvalisema toimimise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta. Muudatused tingimustes ja toote hindades jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise hetkest www.inserv.ee e-poe leheküljel.

1.5 Tingimuste muudatuse jõustumisele eelnevalt esitatud tellimustele rakenduvad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.6 Müüjal on õigus ette teatamata ja ühepoolselt müügitingimusi muuta. Kliendi jaoks kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud müügitingimused.

2. KAUP JA KAUBA HIND
2.1 www.inserv.ee hinnad on eurodes ja sisaldavad  käibemaksu 21%. Kauba kohaletoimetamise teenuse hind lisatakse kauba maksumusele, kui ei ole märgitud teisiti.

2.2 Toodete värvus võib pildiga võrreldes teatud määral varieeruda. Enne kauba tellimist kontrollige ja veenduge, et kauba mõõdud vastavad teie soovitule.

2.3 Juriidilistele isikutele, kes on käibemaksukohuslased rakendame pöördkäibemaksustamist. Direktiiv 2006/112 Art 138 Kauba maksustatakse 0% määraga.

3. TELLIMUSE ESITAMINE JA LEPINGU SÕLMIMINE
3.1 Kliendil on võimalik osta internetipoes www.inserv.ee müüja poolt pakutavat kaupa;

3.2 Tellija ostukorv luuakse nupule “Lisa ostukorvi” vajutamise hetkel.

3.3 Ostukorvis olevate toodete arv on muudetav lahtris „kogus“. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Tellijat ostma. Klient saab tooteid vajadusel ostukorvist eemaldada. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

3.4 Tellimuse vormistamiseks sisestab Klient ostukorvi lehel tärniga nõutavad andmed, valib makse- ja kohaletoimetamisviisi, tutvub ja nõustub seejärel Müügitingimustega ning vajutab nupule „Esita tellimus”. Kliendi poolt inserv.ee e-poes sisestatud tellimus (Tellimus) loetakse üldjuhul sooviks sõlmida tellitud Kauba ostu-müügileping.

3.5 Tellimuse vormistamisel Klient kontrollib oma kontaktandmete õigsust, kuna informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Tellimuse täitmiseks on vajalik Eesti suunakoodiga mobiiltelefoni number (teiste riikide suunakoodiga telefoni numbri alusel ei saa me tellimust tarnida).

3.6 Tellitud toote ja valitud kättetoimetamisteenuse eest saate tasuda ettemaksuarve, pangaülekande või pangalingiga. Erandkorral saab toote kättesaamisel tasuda toote eest sularahas või maksekaardiga meie kaupluses Ulmaņna park 2, Marupe, Latvia - ei kehti kaubale, millel puudub laoseis.

3.7 Leping loetakse sõlmituks, kui Klient on tellimuse eest tasunud arvel näidatud summas ning müüa on asunud Tellimust täitma. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus.

3.8 Lepingut ei loeta sõlmituks juhul, kui ei tasuta ettemaksu 100% ulatuses.

3.9 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
3.9.1 kaup on põhilaost otsa saanud, uue partii saabumise aeg on teadmata või seda enam ei toodeta (Laoseisud on informatiivsed ning muutuvad pidevalt. Tellimuse vormistamise ajal võib olla toode juba müüdud. Kauba tarnest sõltuvalt võib laoseisudes esineda ebatäpsusi);
3.9.2 kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
3.9.3 kui Klient ei vasta müüa poolt kehtestatud tingimustele - kaup on tellitud mujale riiki, kui Eesti ja kliendil puudub Eesti suunakoodiga telefoninumber.

3.10 Kui Müüjal ei ole võimalik Tellimust täita, võetakse Kliendiga ühendust ning pakutakse võimalusel asendustoodet või tagastatakse tasutud summa 14 tööpäev jooksul juhul, kui Klient on jõudnud kauba eest ettemaksu teha. Kui asendustoode kliendile sobib, aga on kallim, kui kliendi tellitud toode, siis klient peab tasuma puuduva summa, kui aendustoode on odavam, kui kliendi poolt tasutud summa, tagastame enam makstud summa. Kui tellija ise taganeb juba tasutud tellimusest, tagastame samuti tasutud summa 14 päeva jooksul.

4. KAUBA EEST TASUMINE
4.1. Kaupade ja teenuste eest on võimalik maksta eurodes.

4.2. Maksimaalne tellimuse summa on 4000 eurot.

4.3. Kui otsustate tellimuse eest tasuda panga maksekaardiga, vaadake enne tasumist oma pangakaardi päevaseid makselimiite.

4.4. Kaupade ja teenuste eest on võimalik tasuda Ulmana park 2, Marupe, Latvia asuvas kaupluses sularahas ja pangakaardiga.

4.4.1.Maksevõimalused kauplusest kättesaamiseks aadressil Ulmaņa Park 2, Mārupe, LV-2167. Tellimuste puhul, mille puhul on valitud võimalus kauba kättesaamiseks Ulmaņa Park 2, Mārupe, LV-2167, saab tasuda ainult ette. Erand kehtib juhul, kui kõik ostukorvis olevad tooted on tellimuse esitamise ajal märgitud kui "kohe saadaval". Sellisel juhul saab makse sooritada kättesaamisel sularahas või kaardiga INSERV.LV kaupluses aadressil Ulmaņa Park 2, Mārupe.

4.5. Tellimuse eest on võimalik tasuda koheselt veebis, kasutades VISA ja MASTER CARD. Maksmine on turvaline, teie andmeid kaitseb SSL-sertifikaat. 

4.6. Veebipoes on kaupade ja teenuste eest võimalik tasuda pangaülekandega pärast arve saamist teie määratud e-posti aadressile, kui arve pole tasutud arvel määratud maksetähtaja jooksul tellimus tühistatakse. Arve kehtivusaeg on 7 päeva. Tasuda tuleb täpselt see summa, mis on arvel.

4.7. Ülekande tegemisel valige Euroopa- või välismakse (makse hind on 0,38 eurot).

4.8. Veebipoes on kaupade ja teenuste eest võimalik tasuda FromMe kinkekaardiga.


5. KAUBA KOHALETOIMETAMINE
5.1 Tellimuse vormistamisel on vajalik e-posti aadress, et klient saaks kätte juhised, arve jne vajalikud dokumendid.

5.2 Toote tellimisel palume valida üks kolmest toote kättesaamise viisist: 

5.2.1 Tasuta - tellitud toote saab kätte kauplusest/tellimuse väljastamise punktist aadressil Ulmana park 2, Marupe, Latvia.

5.2.2 Omniva pakiautomaadist (Eestis) vastavalt kehtivale hinnakirjale.
5.2.3 Kullerfirma toimetab tellitud toote kindlaksmääratud aadressile (Eestis) vastavalt kehtivale hinnakirjale. 

5.3 Kaup tarnitakse kliendile esimesel võimalusel peale müügilepingu jõustumist, kuid mitte varem kui 3-8 tööpäeva jooksul, juhul kui toote lisainfos ei ole märgitud teisiti.

5.4 Enne ostetud toote kasutamist lugege palun hoolikalt toote kasutusjuhendit ja kasutage toodet ainult vastavalt tootja juhistele, vastavalt toote omadustele ja sihtotstarbele.

5.5 Tellimust esitades esialgu ei lisandu postikulud (kui süsteem ei luba kohe tasuda või kui valite tellimuse esitamisel arve). Vaatame tellimuse üle, postikulu lisame arvele, arvestades teie tellimuse suurust ja kaalu. Arve saadame teie sisestatud meiliaadressile.

5.5.1 Kui tellimus on meie poolt täidetud, saadame vastava teavituse teie poolt esitatud e-posti aadressile. Tellimus toimetatakse kohale 2-7 tööpäeva jooksul, sõltuvalt meie koostööpartneri koormusest ja töömahust. Kuller ei too kaupa nädalavahetusel ja riiklikel pühadel. 

5.6 Kui kauba pakend on saanud kahjustada transpordis, siis tuleb sellest teadata [email protected] hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

6. TELLIMUSEST TAGANEMINE VÕI ÜMBER VAHETAMINE
6.1 Müüa jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul,
6.1.1 kui Klient ei ole tellimuse eest 100% ulatuses tasunud;
6.1.2 kui tellitud Kaupa ei ole mistahes põhjusel võimalik tarnida. Sellisel juhul saadab Müüa Tellijale vastavasisulise e-kirja Tellimuses näidatud Tellija e-maili aadressile ja tagastab 14 tööpäeva jooksul Tellija poolt tasutud ettemaksu.

6.2 Kui olete tellimuse kätte saanud, kuid otsustanud selle tagastada, siis Läti Vabariigi tarbijaõiguste kaitse seadus (CPC) ja ministrite kabineti regulatiivmäärus nr 255 "Kauglepingute eeskirjad" (kabineti määrus nr 255) ) sätestab, et ostjal on õigus lepingust 14 kalendripäeva jooksul taganeda ja veebipoest ostetud toode müüjale tagastada. PTAL artikli 12 lõikes 6 on sätestatud, et sidevahendi abil sõlmitud lepingu puhul on Klient vastutav kauba kvaliteedi ja väljanägemise eest taganemisõiguse kasutamise ajal. 
Toote tagastamiseks täitke palun tagastamise vorm, saatke tootest foto ja tagastussoov (tagastamise vorm) aadressile [email protected], kirja kirjutage tellimuse number ja tellimuse kätte saamise kuupäev. Kirjale vastame 3-5 tööpäeva jooksul. Kui toode on jõudnud meie lattu, ülevaadatud ja vastab nõuetele, tagastame toote maksumuse 14 päeva jooksul.

6.3 Tagastada ega vahetada ei saa ettetellitud Kaupu, eritellimusel valmistatud Kaupu (valmistatud arvestades Kliendi isiklikke vajadusi või Kliendi poolt esitatud spetsiifilisi tingimusi) ning riknenud või kasutamistähtaja ületanud Kaupu. Võlaõigusseaduse Jagu 4 § 52. järgi firma nimel tellitud kaupa ei saa tagastada.

6.4 Tagastatav Kaup peab olema originaalpakendis, dokumentidega (kasutamisjuhis vms), markeeringutega, terve ja kasutamata. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient toote pakendi avama seda kahjustamata.

6.5 Toote tagastamisel kuulub kliendil tasumisele Kauba tagastamise transpordikulud.

6.6 Kui toode on jõudnud meie lattu, ülevaadatud ja vastab nõuetele, siis tagastatava Kauba eest tasutud summa kantakse kliendi samale kontole 14 tööpäeva jooksul, kust tellimise hetkel ülekanne sooritati.

6.7 Kauba tellimisel tasutud saatmistasu arvestatakse Kauba käitlemise kulude hüvitamiseks.

6.8 Kui tagastatav toode on kahjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludel, jätab Müüja endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast või loobuda hüvitamisest täies mahus. Müüa ei vastuta ka toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

6.8.1 Toote liigne kasutamine: PTAL 12. pants 11. daļa kohaselt on toote ülemäärane kasutamine määratletud kui igasugune kasutamine, mis ületab toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlaksmääramiseks vajalikku ulatust. Üldiselt on ostjal õigus kasutada toodet kontrollimiseks ainult sellises ulatuses, mis on tavaliselt lubatud füüsilises kaupluses.

6.8.2 Toote ebaõige kasutamine: PTAL 12. panta 6. daļa kohaselt vastutab kauglepingu tühistamise korral „tarbija toote kvaliteedi ja ohutuse säilitamise eest tühistamisperioodi jooksul“. Soovitame säilitada originaalpakend, et toode jääks taganemise korral kahjustamata. Kui ostja kasutab toodet taganemisperioodi jooksul ebaõigesti, näiteks määrides, kahjustades või muul viisil kahjustades toote vastavust tervishoiu- ja hügieeninõuetele, jätab müüja endale õiguse võtta vajaduse korral ostja vastu õiguslikke meetmeid.

6.9 Juhul, kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Müügitingimustes toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.

6.10 Garantii küsimustes pöörduge [email protected] või +372 5348 3444. Saatke ostuarve, pildid defektsest detailist ja video sellest, et toode ei tööta.

6.11 Kauba kvaliteedi kohta laekunud kaebused lahendatakse vastavalt Läti Vabariigi tarbijaõiguste kaitse seaduse (PTAL) normidele, vastavalt ministrite kabineti regulatiivmäärustele nr 631. „Kord Lepingu sätetele mittevastava kauba või teenuse tarbija nõude esitamise ja läbivaatamise eest” (valitsuse valitsuse määrus nr 631).

6.12 Tuletame meelde, et PTAL-i sätted ei kehti juhtudel, kui toodet ostavad juriidilised isikud.

6.13. Läti Vabariigi õigusnormide kohaselt säilitab SIA MIG Baltic ostjatega sõlmitud ostulepingud raamatupidamiseks vajalikus mahus, liisingu firmadega sõlmitud lepingud jäävad vastavatele liisingfirmadele.

6.14. Kui selgub, et mingil põhjusel on saadetud kliendile vale toode või toode ei ole komplektne, siis on pretensiooni esitamise aeg 14 päeva. Pretensiooni esitamiseks saatke tootest fotod ja kiri koos arve numbriga aadressile [email protected]

7. TURUNDUSTEGEVUS
7.1. www.inserv.ee võib vabalt algatada erinevaid turundustegevusi, sh. lojaalsusprogrammid.
7.2. Nõustudes jaotise "Küsi saadavust" kasutustingimustega, registreerub klient automaatselt uudiste saamiseks e-posti teel aadressilt www.inserv.ee.

7.3 Kui soovite loobuda uudiste saamisest e-posti teel, saatke e-kiri tekstiga "Soovin loobuda www.inserv.ee uudiste ja eripakkumiste saamisest" - aadressile [email protected]; uuendused süsteemis toimuvad 24 tunni jooksul.

7.4 Kui olete www.inserv.ee registreeritud kasutaja, kuid mingil põhjusel soovite oma profiili kustutada, kirjutage palun aadressile [email protected] 

7.5 E-pood www.inserv.ee jätab endale õiguse tellimust mitte kätte toimetada, kui veebipood ei suuda kliendiga tema telefoninumbri või e-posti teel ühendust võtta.

8. ISIKUANDMETE KÄITLEMINE
8.1. www.inserv.ee teatab, et märkides oma e-posti aadressi, nõustute, et see on andmebaasis ja sellele saab saata teate / meeldetuletuse alustatud, kuid lõpetamata tellimuste kohta.
8.2. Veebisaidi www.inserv.ee abil nõustute, et Iwww.inserv.ee või mõni muu www.inserv.ee nimel tegutsev kolmas isik võib koguda ja salvestada andmeid, mis võimaldavad teil jälgida ja loetleda:
8.2.1. veebisaitide külastuste koguarv,
8.2.2. iga konkreetse veebisaidi külastajate arv,
8.2.3. külastajate Interneti-teenuse pakkujate domeeninimed,
8.2.4. IP-aadressid,
8.2.5. muud andmed, mille eesmärk on süsteemi haldamine, samuti www.inserv.ee kasutamise kontrollimine ja selle täiustamise korraldamine.

8.3. SIA “MIG Baltic” on õigus edastada veebisaidil www.inserv.ee kogutud ja salvestatud andmeid teavitamise ja statistilistel eesmärkidel ka teistele ettevõtetele. ISIKU IDENTIFITSEERIMISE ANDMEID EI AVALDATA KÄESOLEVAS PROTSESSIS ega edastata kolmandatele osapooltele, välja arvatud tellimused, mis on tehtud "LIISINGU" MAKSEGA JA KUS ISIKU ANDMED ON VAJALIKUD.
8.4. www.inserv.ee ei seo kasutaja IP-aadressi ja e-posti aadressi andmetega, mis võimaldavad seda kasutajat tuvastada. See tähendab, et iga kasutaja toiming registreeritakse, kuid veebisaidi kasutaja jääb anonüümseks.
8.5. Kõik veebisaidil www.inserv.ee saadetud või sisestatud materjalid muutuvad www.inserv.ee omandiks, mida SIA “MIG Baltic” kui veebisaidi www.inserv.ee omanik on õigus kasutada oma eesmärkidel, välja arvatud isiklikel eesmärkidel andmed.
8.6. Pange tähele, et edastades oma e-posti aadressi või saates mis tahes teavet veebisaidile www.inserv.ee, olete nõustunud, et www.inserv.ee-l on õigus neid andmeid kasutada ainult ülalnimetatud eesmärkidel.

9. ANDMETE TURVALISUS

9.1 Inserv.ee tagab INSERV.EE veebipoe kliendiandmete kaitse vastavalt Lätis kehtivatele seadustele ja määrustele. www.inserv.ee on võtnud kõik vajalikud andmekaitsemeetmed, et tagada isikuandmete turvalisus ja vältida nende ebamõistlikku kasutamist ning sattumist kolmandate isikute valdusesse.

9.2 www.inserv.ee veebisaidi kaudu saadud teavet klientide kohta töödeldakse vastavalt andmete hankimise eesmärgile. Saadud teavet kasutatakse selleks, et pakkuda kliendile tema poolt nõutavat teavet, samuti osutada teenuseid nagu kaupade kohaletoimetamine, liising, ostja tuvastamine jne.
9.3 E-poe kvaliteedikontrolli raames töödeldakse järgmist teavet www.inserv.ee e-poe külastajate kohta:

9.4 Kliendil on õigus nõuda tema olemasolevate andmete täiendamist, parandamist, samuti andmete töötlemise lõpetamist või kustutamist, kui kliendi andmed on vananenud, puudulikud või pole vajalikud kogumise algsel eesmärgil. Palun saatke selline teabenõue määratud e-posti aadressile [email protected]. Ostjal on õigus saada kirjaliku taotluse alusel järgmist teavet:

9.5 Kõik õigused kaitstud. www.inserv.ee teabe reprodutseerimine ilma kirjaliku loata on rangelt keelatud.

10. KONTAKTANDMED

www.inserv.ee

SIA "MIG Baltic", reg. No. 40103258378
''Kalniņi'', Mārupes pag., Mārupes nov., LV-2167
Tel.: +372 5348 3444
[email protected]

Fasebook inserv.ee